Vi fortsätter växa och välkomnar Jennie Boström

Vi är glada att få välkomna Jennie Boström som ny Marketing Manager för Triolgruppen, en helt ny roll med ansvar för marknadsföringen av både Triol Kapital och Bostadskreditfonden.

Jennie har lång erfarenhet av marknadsföring och kommunikation inom finansbranschen. Hon har tidigare arbetat med att bygga varumärke och driva kampanjer på bland annat Avanza och Skandia.

– Jag gillar att bygga upp saker från grunden och trivs som bäst när jag får kombinera struktur med kreativitet. Det här är ett läge där jag tror att jag kan bidra på riktigt, både genom att öka kännedomen om vad vi gör och skapa ett mer enhetligt uttryck och arbetssätt. Det känns otroligt kul att få vara med och sätta riktningen framåt, säger Jennie.

Marknadsföring som stärker affären

I sin nya roll kommer Jennie att ansvara för allt från strategi och varumärkesutveckling till innehåll, kanalval och kampanjer, med målet att stärka igenkänningen, driva affären och öka förtroendet för både Triol Kapital och Bostadskreditfonden.

Jennie Boström

– Det som lockade var helheten. Bolagen har tydliga erbjudanden ut till kund, konkreta mål och en stark tro på det man gör. Dessutom upplever jag att det finns en tydlig insikt om hur marknadsföring kan göra skillnad och man ser det som en naturlig och integrerad del i att utveckla affären.

Med ett starkt erbjudande i grunden finns stora möjligheter att ta ännu större plats.

– Jag ser en stor potential både i Triol Kapital och Bostadskreditfonden. Behovet av nya och trygga finansieringslösningar ökar, och vårt erbjudande kan göra verklig skillnad. Det finns ett starkt förtroende att bygga vidare på, men också mycket kvar att synliggöra och förklara, inte minst för nya målgrupper. Med rätt kommunikation har vi alla möjligheter att stärka vår position och ta ännu större plats i branschen.